אופיר סופר: "מאמין שנצביע על פיזור הכנסת בטרומית בשבוע הבא"

אייל ראובן No Comments on אופיר סופר: "מאמין שנצביע על פיזור הכנסת בטרומית בשבוע הבא"

ח"כ אופיר סופר ב"מהדורת סופהשבוע" על מהלכי אורבך: "לא חושב שזו שאלה של משכנתא, אני מכיר אותו מספיק טוב. היה לו קשה מאוד עם התהליך והוא היה קרוב לעצור אותו אז, בכפר המכביה. אבל שקד עצרה אותו וחבל שזה קרה, מדינת ישראל שילמה על זה מחיר יקר"

צילום: Hadas Parush/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אופיר סופר מעריך כי הצעת החוק לפיזור הכנסת תעלה להצבעה במליאה בשבוע הבא ותזכה לרוב בקריאה טרומית. בשיחה עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), הוא הדגיש כי העדיפות היא להקמת ממשלת ימין בכנסת הנוכחית, אך אם הדבר לא יקרה עדיף ללכת לבחירות. 

בפתח השיחה, התייחס סופר ללבטיו של ח"כ אורבך באשר להמשך חברותו בקואליציה: "אני לא חושב שזו שאלה של גובה השכר, אני מכיר אותו מספיק טוב. יש ביננו חברות. היה לו קשה מאוד עם התהליך והוא היה קרוב מאוד לעצור אותו אז בכפר המכביה (תקופת הקמת הממשלה) – אבל שקד עצרה אותו וחבל שזה קרה אז. מדינת ישראל שילמה על זה מחיר מאוד יקר".

לדבריו "אני ציפיתי שהמהלך הזה קרה מזמן. אני מבין את ההיבטים האישיים שלו, אבל מערכת היחסים הופכת להיות לא רלוונטית כשעל כף נושאים לאומיים".

סופר העריך: "אני מאמין שנצביע על פיזור הכנסת בקריאה טרומית בשבוע הבא. אם יש לנו יכולת להקים ממשלת ימין – ברור שזה עדיף, אבל מאוד קשה לבנות ממשלה במציאות הזאת. אנשים יצטרכו לקבל החלטות בזמן הקצר שיש. אם לא תקום ממשלה כעת, נצטרך לעבוד קשה ולהביא יותר מ-61 מנדטים לגוש בבחירות".

ביחס לשאלה האם יסכימו לשבת בממשלה עם בנט, ענה סופר: "יש פה משקעים לא פשוטים, יכול להיות שבנט יעדיף ללכת הביתה".



0 תגובות